حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
تفاوت ایلومیناتی و فراماسونری
14 جولای 2021 - 10:46
شناسه : 2242
بازدید 25038
61

فراماسونری یک نظام ارباب رعیتی برپایه تعالیم حکام ضد یکتاپرستی و برای ساخت یک نظام نوین ( #نظم_نوین_جهانی) مثل دوران مصریه که افراد خاصی در آن دست دارن و عمومی نیست. هدف این گروه رهبری بر جهان و به قدرت رسوندن فردی ضد مسیح و اصطلاحا دجال (لوسیفر) وتلاش برای از بین بردن عدالت جهانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

فراماسونری یک نظام ارباب رعیتی برپایه تعالیم حکام ضد یکتاپرستی و برای ساخت یک نظام نوین ( #نظم_نوین_جهانی) مثل دوران مصریه که افراد خاصی در آن دست دارن و عمومی نیست. هدف این گروه رهبری بر جهان و به قدرت رسوندن فردی ضد مسیح و اصطلاحا دجال (لوسیفر) وتلاش برای از بین بردن عدالت جهانی می باشد..

ملت ها و مردم در این نظام به اندازه گوسفند نمی ارزن!
اما ایلومیناتی چیه؟ ایلومیناتی اتاق فکر فراماسونی و ابزار دست اونه برای آماده سازی ذهن جهان برای حکمرانی ضد مسیحه و سعی دارن روی فرهنگ و تفکرات مردم تاثیر بزارن و نفوذشون عموما روی سرگرمی (هالیوود) هست.
به عبارتی فراماسونری نقش مالی جریانو داره چونکه نفوذش روی ثروتمندان دنیاست و ایلومیناتی هم سعی داره مردم رو از طرق مختلف گمراه یا پیرو کنه
ایلومیناتی چیزای غیر مهم رو بزرگ نشون میده و سرگرمی تهیه میکنه تا ذهن مردم از حقیقت اصلی مخفی بمونه. از طرفی هم ارزش گذاری های جدیدی توی فرهنگ مردم بوجود میاره تا مردم حقوق و آزادی خودشونو چیزای دیگه ای بدونن مثل همین حقوق LGBTQ+ که یه ماه پیش شاهد یه موج گستردش بودیم.
نفوذ ایلومیناتی روی کمپانی های موسیقی و سلبریتی ها زیاده و درکل هدف مشخصه که قصدشون #انحراف اذهان عمومی از حقیقتیه که پشت درهای لژ های ماسونری وجود داره.

این معقولانه ترین رابطه بین ایلو و ماسونریه. شباهت نماد ها و عقاید گویای همه چیز هست!

 اما….. چند وقتی هست بین این دو گروه اختلاف افتاده و به یاری خدا ان شاء الله سقوط #نظم_نوین_جهانی حتمیست…

فراماسونری ها میگن ما باید شیطان را حاکم بر دنیا کنیم اما ایلومیناتی ها میگن ما به شیطان هم نیاز نداریم خودمان شاه و خدای جهان میشیم

 دست شیطان رو از پشت بستن

@shomareshmakooszohor

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.