حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
تربیت اسلامی اولویت مدارس در پرورش دانش‌آموزان باشد
22 سپتامبر 2022 - 8:24
شناسه : 4504
بازدید 384
23
رئیس آموزش و پرورش گرگان

رئیس آموزش و پرورش گرگان با اشاره به اینکه بستر آموزش باید در خدمت تربیت درست قرار بگیرد، گفت: تربیت اسلامی اولویت مدارس در پرورش دانش‌آموزان باشد. دکتر حسین مدرس زاده صبح امروز در آئین روز غنچه‌ها که در دبستان پسرانه فیضیه شهرستان گرگان برگزار شد ضمن خیر مقدم به مسئولان، والدین و نوگلان نوآموز […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

رئیس آموزش و پرورش گرگان با اشاره به اینکه بستر آموزش باید در خدمت تربیت درست قرار بگیرد، گفت: تربیت اسلامی اولویت مدارس در پرورش دانش‌آموزان باشد.

دکتر حسین مدرس زاده صبح امروز در آئین روز غنچه‌ها که در دبستان پسرانه فیضیه شهرستان گرگان برگزار شد ضمن خیر مقدم به مسئولان، والدین و نوگلان نوآموز به سنگر تعلیم و تربیت اظهار کرد: فطرت انسان پاک است چراکه روح الهی در آن دمیده شده است.

رئیس آموزش و پرورش گرگان افزود: مکاتب غربی همواره در تلاش هستند که بعد الهی بودن انسان را زیرسوال ببرند خروجی چنین نگاهی منجر به دنیای پر از ظلم و تبعیض شده است.

مدرس زاده، غافل شدن از تربیت الهی را ضربه‌ای جبران‌ناپذیر برشمرد و افزود: هنر مربیان این باشد که طبیعت انسان را در خدمت فطرت قرار دهند.

رئیس آموزش و پرورش گرگان از مربیان خواست تا نوآموزان را در مسیر تربیت الهی قرار دهند و نقش خانواده‌ها در همراهی با مربیان را در پرورش دانش آموزان بسیار مهم خواند.

مدرس زاده بیان کرد: امروز دانش‌آموزان در  آغوش مربیان قرار می‌گیرند و نگاه تربیتی بر اساس سند تحول بنیادین تربیت می‌شوند.

وی ارتباط تنگاتنگ والدین با مربیان را بسیار مهم خواند و گفت: نوآموزان باید به گونه‌ای تربیت شوند که نیروی توانمند و آینده‌ساز برای کشور شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.