حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
بیش از شهید بهشتی به تفکر بهشتی نیازداریم
28 ژوئن 2022 - 7:30
شناسه : 4119
بازدید 449
13
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: بیش از شهید بهشتی به تفکر بهشتی نیازمند هستیم و از این رو است که در شهادت شهید بهشتی به تحقیق و تعمیق تفکر این شهید بزرگوار می پردازیم. حجت الاسلام احمدرضا احمدی شامگاه روز گذشته در مراسم بزرگداشت شهید هفت تیر و شهید مظلوم دکتر بهشتی […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: بیش از شهید بهشتی به تفکر بهشتی نیازمند هستیم و از این رو است که در شهادت شهید بهشتی به تحقیق و تعمیق تفکر این شهید بزرگوار می پردازیم.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی شامگاه روز گذشته در مراسم بزرگداشت شهید هفت تیر و شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام(ره) در گرگان اظهار کرد: شهید بهشتی مظلوم زیست و مظلوم شهید شد و امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگر به مانیفست فکری او که مبانی حکمرانی علمی بود نیاز دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: بیش از شهید بهشتی به تفکر بهشتی نیازمند هستیم و از این رو است که در شهادت شهید بهشتی به تحقیق و تعمیق تفکر  این شهید بزرگوار می پردازیم.

حجت الاسلام احمدی افزود: اوایل انقلاب و دهه ۶۰ آنچیزی که باعث شد غضب دشمن شد عمق اندیشه شهید بهشتی بود و  هر کسی به کاروان تفکر شهید بهشتی بپیوند دشمن عصبانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ششم تیر سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری بود و خدا به این سلاله اهل البیت (ع) عمر مجدد داد تا سکان هدایت جامعه را بر دست بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.