حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
بیانیه مهم حجت الاسلام و المسلمین سید محسن طاهری در مورد اغشاشات اخیر و درخواست برخورد از مسئولین
19 نوامبر 2022 - 8:30
شناسه : 4701
بازدید 269
16

بسم الله الرحمن الرحیم  يا أَيُّهَا النَّبِيُّ جاهِدِ الْكُفَّارَ وَ الْمُنافِقِينَ وَ اغْلُظْ عَلَيْهِمْ وَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصِيرُ (توبه/۷۳) دو ماه است که جریانات معاند با کمک سرویس‌های جاسوسی بیگانه، کشور را در زمانی که دولت انقلابی در حال آواربرداری خرابه‌های دولت لیبرال و بازسازی ساختار اقتصادی کشور و اقدامات مهم زیربنایی است‌، […]

ارسال توسط :
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

 يا أَيُّهَا النَّبِيُّ جاهِدِ الْكُفَّارَ وَ الْمُنافِقِينَ وَ اغْلُظْ عَلَيْهِمْ وَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصِيرُ (توبه/۷۳)

دو ماه است که جریانات معاند با کمک سرویس‌های جاسوسی بیگانه، کشور را در زمانی که دولت انقلابی در حال آواربرداری خرابه‌های دولت لیبرال و بازسازی ساختار اقتصادی کشور و اقدامات مهم زیربنایی است‌، درگیر آشوب و ناامنی کرده‌ و جان و مال مردم را مورد تعرض قرار داده و خوراک رسانه‌ای‌ برای دشمنان‌ کینه‌توز امت انقلابی ایران در جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرده‌اند.

در این دو ماه مردم بصیر کشورمان ضمن حضور در میادین دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، در غم سنگین شهادت نیروهای انتظامی و بسیجیان و طلاب و اقشار مختلف که توسط تروریست‌های داعشی و داعشی‌های وطنی به خاک و خون کشیده شده‌اند، سوگوار است.

هرچند مردم نجیب و صبور ایران اسلامی، در همهٔ این امتحانات سنگین و پیچیده، آرامش خود را از دست نداده و اعتماد خود را به مسئولان و مديران دستگاه‌های مربوطه نشان داده‌اند ولی قاطبهٔ آنان در مسألهٔ برخورد قاطع با اغتشاشات و اغتشاش‌گران مطالبهٔ جدی دارند.

سؤال این است که وقایعی از قبیل حادثهٔ جانسوز حرم مطهر شاهچراغ و شهادت‌ تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم و نیروهای انتظامی و بسیجیان جان‌برکف و آتش زدن قرآن، مساجد و مدارس علمیه و تخریب اموال عمومی و نیز اقدامات جنایتکارانه‌ای که اخیراً در ايذه و اصفهان و جای‌جای کشور عزيزمان صورت گرفته است، تا چه زمانی باید ادامه پیدا کند و به احساس ناامنی در بین مردم دامن بزند و مدیران انقلابی را از تمرکز کامل بر پرداختن به حل مشکلات اقتصادی بازدارد؟!

چه زمانی باید دستور خداوند متعال در قرآن را مبنی بر برخورد غلیظ و شدید با دشمنان خارجی و مزدوران داخلیشان جامهٔ عمل بپوشانیم و سيرهٔ عملی حکومت علوی در برخورد با خوارج بی‌رحم و خونریز را الگو قرار دهیم و از دستور اکید حضرت امام خامنه‌ای عزیز در انتقام‌گیری از آمران و عاملان این جنايات اطاعت‌ کنیم؟!

مردم‌ انقلابی و غیور کشورمان از همهٔ دستگاه‌های امنیتی و قضایی اکیداً می‌خواهند با عاملان آشکار و پنهان این جنایات و اغتشاشات برخورد قاطع‌تری داشته باشند و همهٔ کسانی را که از طرق مختلف اعم از برنامه‌ریزی، تشویق، تجهیز، تأمین مالی، تحریک رسانه‌ای و آدرس نادرست دادن و متهم کردن نظام مظلوم جمهوری اسلامی و… به این جنایات و اغتشاشات کمک کرده‌اند، به اشد مجازات برسانند.

ضمناً به نظر می‌رسد دغدغهٔ رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیروهای انقلابی در زمینهٔ مديريت فضای مجازی همچنان روی زمین مانده‌ و کاربران ایرانی همچنان در این فضای رهاشده قربانی می‌شوند و تروریست‌ها نیز از مديريت دشمن بر این میدان رهاشده حداکثر سوءاستفاده را می‌نمایند.

امید است مسئولان ارشد در قوای سه‌گانه در اجرای منویات معظم‌له سرعت‌عمل بیشتری از خود نشان دهند و تحت تأثیر وارونه‌نمایی برخی افراد داخلی قرار نگیرند، ان‌شاءالله.

۱۴۰۱/۸/۲۶

سید محسن طاهری

مدرسهٔ علمیهٔ امام صادق علیه‌السلام گرگان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.