حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
بیانیه‌ی حجت الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری مسئول مدرسه علمیه امام صادق (ع)گرگان
14 جولای 2021 - 8:26
شناسه : 2148
بازدید 497
26

بسم الله الرحمن الرحیم قال الله تعالی فی کتابه: “و لینصرنَّ اللهُ مَن ینصره” ترجمه: هر که خدا را یاری کند، یقیناً خدا نیز او را یاری خواهد کرد. ۱) انتخابات ۱۴۰۰ را به جرات می‌توان معجزه‌ی الهی به شمار آورد؛ حضور پرشور ملت شریف ایران اسلامی در این انتخابات، جهانیان را در حیرت فرو […]

ارسال توسط :
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی فی کتابه: “و لینصرنَّ اللهُ مَن ینصره”
ترجمه: هر که خدا را یاری کند، یقیناً خدا نیز او را یاری خواهد کرد.

۱) انتخابات ۱۴۰۰ را به جرات می‌توان معجزه‌ی الهی به شمار آورد؛ حضور پرشور ملت شریف ایران اسلامی در این انتخابات، جهانیان را در حیرت فرو برد.

سه عاملِ: شرایط بسیار سخت اقتصادی، مدیریت ناکارآمد دستگاه اجرایی و تهاجم سنگین و بی‌رحمانه‌ی رسانه‌ای در فضای رهاشده‌ی مجازی، جوّ سنگین و پیچیده‌ای را به وجود آورده بود و پیش‌بینی‌ها حاکی از مشارکت بسیار پایبن مردم بود.

این مشارکت اعجازآمیز به برکت صبر و بصیرت مردم و عمل به دستور “تواصی به حق” صورت گرفت و می‌توان آن را الگویی برای بزنگاه‌ها و خرمشهرهای آینده‌ی نظام به‌شمار آورد.

۲) موفقیت چشمگیر آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در این انتخابات، نتیجه‌ی توجه مردم به مکتب شهید سلیمانی و برخورداری آیت‌الله رئیسی از ویژگی‌های برجسته‌ی آن شهید است.
در عین حال پیروز واقعی این انتخابات ملت شریف ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند. چراکه اگر هدایت‌های پیامبرگونه‌ی رهبری و صبر و بصیرت مردم نبود، این پیروزی امکان‌پذیر نمی‌بود.
این مهم بار دیگر بیان‌گر آن است که نظام “امام و امت” الگوی موفقی برای اداره‌ی جامعه‌ی دینی است و هرگاه این الگو مبنای عمل قرار گیرد، پیروزی‌ها قریب‌الوقوع خواهد بود.

۳) نخستین شکست‌خورد‌ه‌ی این انتخابات استکبار جهانی است که تحریم‌ها و توطئه‌های سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای‌ و هزینه‌کرد میلیاردها دلاری‌اش بی‌نتیجه ماند.
در وهله‌ی بعد منافقین و شبکه‌های معاند و رژیم صهیونیستی و آل سعود را می‌توان بزرگترین شکست‌خوردگان این انتخابات دانست.

این شکست مفتضحانه را می‌توان از بارزترین مصادیق انتقام سخت به‌شمار آورد؛ زیرا مردم علی‌رغم فشارها و تبلیغات سنگین دشمن، ضمن حضور چشمگیر در صحنه‌ی انتخابات، به شخصیتی که نماد مکتب شهید سلیمانی است و می‌تواند بیش از پیش معادلات منطقه‌ای را به نفع جبهه‌ی مقاومت تغییر دهد، رای دادند.

۴) اینجانب ضمن عرض تبریک به رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه‌ای و ملت شریف ایران، بر خود لازم می‌بینم از تمام نیروهای انقلابی، مخلص و پرتلاشی که برای تقویت جبهه‌ی انقلاب و روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی قدم برداشتند، تشکر کنم.
اما در این میان انصاف اقتضا می‌کند که تشکر ویژه‌ای داشته باشم از پیشتازان این عرصه، که از چند ماه پیش، با تشخیص درست و اقدام به موقع، دعوت از خادم ملت حضرت آیت‌الله رئیسی را پایه‌گذاری کردند و با تبیین منطقی این دعوت و پاسخ به شبهات سنگینی که مطرح می‌شد، راه را برای گام برداشتن به سوی تشکیل دولت اسلامی هموار ساختند.

✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️

در پایان از خودم و همگان می‌خواهم نیت‌ها را خالص کنیم و به‌دور از سهم‌خواهی‌ها و منفعت‌طلبی‌ها، تمام تلاش خود را برای موفقیت دولت آینده به‌کار گیریم.

۱۴۰۰/۳/۲۹

سید محسن طاهری
مدرسه علمیه امام صادق(ع) گرگان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.