حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
انتصاب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی
24 آگوست 2022 - 9:08
شناسه : 4383
بازدید 739
21

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی» را به‌عنوان مدیرکل  جدیدبنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی منصوب کرد. قاضی زاده  هاشمی در این حکم  بر اولویت‌هایی مانند اعتلا، ترویج و تحکیم ارزش‌ها و باور‌های فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه؛  التزام به […]

ارسال توسط : منبع : به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،
پ
پ

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «حجتانتصاب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی» را به‌عنوان مدیرکل  جدیدبنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی منصوب کرد.

قاضی زاده  هاشمی در این حکم  بر اولویت‌هایی مانند اعتلا، ترویج و تحکیم ارزش‌ها و باور‌های فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه؛  التزام به رویکرد تعظیم و تکریم ایثارگران معزز و پاسداری از منزلت حق عظیم آنان بر کشور؛ حفظ و ارتقا جایگاه و منزلت اجتماعی، عزتمندی، خودباوری، مرجعیت و هویت جامعه ایثارگری با تبیین نقش بزرگ و برجسته آنان در انقلاب اسلامی و دستاورد‌های دفاع مقدس تاکید کرده است.

ارتقا سطح علمی، آموزشی و توانمندی ایثارگران و خانواده آنان به منظور نقش‌آفرینی فعال و حضور مؤثر در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و اداری؛ شناخت نیاز‌های واقعی و ارائه خدمات مؤثر به ایثارگران و خانواده‌های آنان در ابعاد مختلف آموزشی، اجتماعی، بهداشتی، درمانی، بیمه‌ای، معیشتی، اشتغال و مسکن با حفظ اصول عزتمندی، عدالت و شئون ایثارگری؛ مشارکت فعال در تدوین برنامه عملیاتی و پایش مستمر آن در اداره کل و افزایش کارایی و ارتقای بهره‌وری از دیگر دستورالعملهای  این حکم است.
از اسفندماه ۱۴۰۰ “صدیقه خدیوی” به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی  فعالیت میکرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.