حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
افراد بی‌بصیرت با دشمنان انقلاب اسلامی همراهی می‌کنند/ با جهاد تبیین دسیسه‌های دشمن را برملا کنیم
11 آوریل 2022 - 8:49
شناسه : 3796
بازدید 482
8
معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان:

معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان وی ایجاد تفرقه و تشنج را از دسیسه‌های دیرین دشمن نسبت به ملت ایران و انقلاب اسلامی دانست و گفت: افراد بی‌بصیرت با دشمنان انقلاب اسلامی همراهی می‌کنند. حجت‌الاسلام محمد نودهی در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما در خصوص شهادت دو روحانی جهادی در حرم مطهر رضوی […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان وی ایجاد تفرقه و تشنج را از دسیسه‌های دیرین دشمن نسبت به ملت ایران و انقلاب اسلامی دانست و گفت: افراد بی‌بصیرت با دشمنان انقلاب اسلامی همراهی می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد نودهی در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما در خصوص شهادت دو روحانی جهادی در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: مهمترین مولفه و رسالت ما در عرصه فعلی جهاد تبیین است ما از طریق جهاد تبیین می‌توانیم دسیسه‌های دشمن را برملا کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن به‌ خوبی فهمیده نقطه قوت انقلاب اسلامی کجاست، تصریح کرد: وحدت نقطه قوت و رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، وحدت بین شیعه و سنی، وحدت بین مردم و روحانیت نقطه قوت این نظام است.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان ایجاد تفرقه و تشنج را از دسیسه‌های دیرین دشمن نسبت به ملت ایران و انقلاب اسلامی دانست و افزود: از بدو پیدایش انقلاب اسلامی دشمن وحدت را که نقطه قوت انقلاب است را هدف قرار داده تا بین اقوام و مذاهب تفرقه بیندازد و سعی دارد اختلاف بین شیعه و سنی؛ روحانیت و مردم را زیاد شود.

نودهی با بیان اینکه توطئه دشمن هر بار رنگ عوض می‌کند، گفت: آنها با اقدامات تروریستی که در حرم رضوی انجام دادند سعی کردند از روزنه دیگری بر طبل اختلافات بین مذاهب در ایران بکوبند اما زهی خیال باطل؛ هرچقدر که این اقدامات صورت می‌گیرد بر خلاف آن ثابت شده و مردم علاقه خود را به انقلاب اسلامی و روحانیت نشان دادند و می‌دهند.

وی با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر اینکه «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود»، ابراز کرد: ملت ما از شهادت نمی ترسد، عقیده داریم که با شهادت حیات بهتری پیدا می‌کنیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان در خصوص این‌که برخی در داخل کشور با دشمنان همراهی می‌کنند، گفت: دشمن همواره از طریق افراد بیگانه و کسانی که بصیرت ندارند می‌خواهد در داخل کشور ایران انحراف ایجاد کند .

نودهی با بیان اینکه نوک پیکان جهان اسلام توجه به یمن است، ادامه داد: هر موقع مالک‌اشتر امیرالمؤمنین علیه السلام به خیمه‌ی معاویه نزدیک‌تر می‌شد معاویه سعی می‌کرد امام را در خانه و در شهر درگیر و مشغول کند، این‌ها دیدند که جبهه مقاومت به یمن، سوریه و عراق رسید از طرفی می‌دانند ایران پشتوانه جبهه مقاومت است سعی در ایجاد تفرقه و نفاق در این نظام دینی را دارند.

وی با اشاره به اینکه کار دشمن ایجاد دشمنی و دسیسه است، گفت: مهمترین مولفه و رسالت ما در عرصه فعلی جهاد تبیین است ما از طریق جهاد تبیین می‌توانیم دسیسه‌های دشمن را برملا کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.