حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
اراده، حلقه مفقوده ساماندهی مشکلات کشور در دولت قبل بود/تزریق آرامش نسبی به جامعه توسط دولت سیزدهم
17 نوامبر 2021 - 10:09
شناسه : 2874
بازدید 478
13
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان:

حجت الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان، در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت: مدتها است که مردم ایران در انتظار روی کار آمدن دولتی مردمی و در معنای واقعی انقلابی، هستند. وی افزود: فارغ از نگاه های سیاسی، اقدامات دولت سیزدهم در مقایسه با دولت پیشین و در ماه های اولیه، اقداماتی […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

حجت الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان، در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت: مدتها است که مردم ایران در انتظار روی کار آمدن دولتی مردمی و در معنای واقعی انقلابی، هستند.

وی افزود: فارغ از نگاه های سیاسی، اقدامات دولت سیزدهم در مقایسه با دولت پیشین و در ماه های اولیه، اقداماتی واقعی و بسیار امیدوار کننده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: در چند ماه گذشته از دولت سیزدهم، در حوزه واکسیناسیون علی رغم ادعای دولت قبل مبنی بر موانع تحریمی، شاهد ورود میلیون ها دز واکسن های مختلف به کشور بودیم و در حال حاضر کشور در مرز واکسیناسیون ۷۰ درصد مردم کشور هستیم و این اقدامات نشان داد که تنها حلقه مفقوده در این مهم، اراده بود نه موانع تحریمی.

حجت الاسلام گرزین افزود: کاهش قیمت سیمان، ساماندهی عرضه گوشت و تخم مرغ علی رغم سنگ اندازی های برخی نفوذی ها، نسبت به بحران های سال گذشته اقدامات تاثیرگذاری بود که در این دولت انجام شد.

وی گفت: سفرهای استانی از جمله اقدامات برنامه ریزی شده دولت سیزدهم است که در همان ابتدای امر، باعث کاهش فاصله بین مردم و مسئولین شد و از جمله ثمرات آن افزایش امید در بین مردم و بخصوص محروم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان تاکید کرد: دولت تدبیر و امید هشت سال کشور را معتل ادعای دیپلماسی خود در زمینه برجام کرد؛ ولی هیچگونه دستاوردی در حوزه برجام نداشتیم.

وی ادامه داد: برخلاف دولت قبلی، دولت سیزدهم با یک دیپلماسی قوی و با پیوستن به پیمان شانگهای باعث جهش بزرگی در حوزه اقتصادی، امنیتی و دیگر حوزه ها شد.

حجت الاسلام گرزین تصریح کرد: دولت سیزدهم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، با تشکیل کارگروه ها و تشکیل جلسات مختلف با دولت های همسایه، درصد تعاملات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با آنها است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به احیای تولیدی های راکد در کشور، گفت: در دولت سیزدهم و قوه قضاییه عزم راسخی برای رفع موانع تولید در کشور و احیای کارخانه های راکد وجود دارد و این باعث امیدواری سرمایه گذاران و از سویی پیگیری مشکلات کارگران نیز، باعث دلگرمی این قشر جامعه شده است.

وی گفت: ورود فوری و جدی دولت به موضع بحران بنزین که می توانست مشکلات امنیتی ایجاد کند؛ باعث ناامیدی دشمنان که درصدد سو استفاده از این فرصت بودند؛ شد.

حجت الاسلام گرزین ادامه داد: دیدار های مردمی و نشستن پای درددل مردم محروم و عشایر، حضور به موقع در بین مردم در حوادث مختلف باعث امید و آرامش نسبی در بین مردم شده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به حوزه فرهنگ، گفت: خوشبختانه آیت الله رییسی نیز با تشکلیل جلسات مختلف با اصحاب فرهنگ، درصدد تحویل ویژه و ساماندهی این حوزه است.

وی در پایان گفت: کارآمدی نظام دینی و اسلامی در دولت سیزدهم مشهود است و اگر به ظرفیت های داخلی کشور توجه شود و ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل شود؛ می‌توان کشور را در حوزه های مختلف زبان زد کشورهای همسایه و حتی دنیا کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.