حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
اجتماع بزرگ خانوادگی “سلام فرمانده” در گرگان و گنبدکاووس برگزار شد
21 ژوئن 2022 - 9:05
شناسه : 4069
بازدید 490
17

اجتماع بزرگ خانوادگی سربازان دهه نودی امام زمان حضرت مهدی (عج) همراه با همخوانی سرود “سلام فرمانده” با حضور افزون بر پنج هزار نفر از شهروندان استان گلستان در هر یک از ۲ شهر گرگان و گنبدکاووس برگزار شد. به گزارش دوشنبه شب خبرنگاران ایرنا، در این اجتماع بزرگ که عصر و شامگاه امروز دوشنبه […]

ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

اجتماع بزرگ خانوادگی سربازان دهه نودی امام زمان حضرت مهدی (عج) همراه با همخوانی سرود “سلام فرمانده” با حضور افزون بر پنج هزار نفر از شهروندان استان گلستان در هر یک از ۲ شهر گرگان و گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش دوشنبه شب خبرنگاران ایرنا، در این اجتماع بزرگ که عصر و شامگاه امروز دوشنبه در استادیوم ورزشی آزادی ۲ شهر گرگان و گنبدکاووس برگزار شد، حاج “ابوذر روحی” سراینده و خواننده سرود سلام فرمانده در جمع مردمان این ۲ شهر حاضر و با سایر شرکت کنندگان در این اجتماع، به همخوانی سرود پرداخت.

حضور اقشار و اقوام مختلف ساکن در گلستان با لباس‌های محلی به همراه کودکان و نوجوانانی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و عکس‌هایی از رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند از جلوه‌های ویژه این مراسم‌ها بود.

اجتماع بزرگ خانوادگی "سلام فرمانده" در گرگان و گنبدکاووس برگزار شد
 اجتماع خانوادگی سرود سلام فرمانده در گرگان

حضور مدیران و روسای ادارات و نهادها، ائمه جمعه و جماعات و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های جانبی ۲ همایش بزرگ خانوادگی سربازان دهه نودی امام زمان (عج) در ۲ شهر گرگان و گنبدکاووس بود.

اجتماع بزرگ خانوادگی "سلام فرمانده" در گرگان و گنبدکاووس برگزار شد

در این مراسم معنوی کودکان، نونهالان و نوجوانان با اجرای سرود حماسی سلام فرمانده با حضرت مهدی موعود (عج) تجدید بیعت کرده و آمادگی خود را برای تحقق اهداف آن امام همام ابراز داشتند.

استان گلستان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که نیمی از آن در ۲ شهرستان بزرگ گرگان و گنبدکاووس سکونت دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.