حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
مردم در انتخابات ریاست جمهوری به نماد مکتب «حاج قاسم سلیمانی» رای دادند
13 جولای 2021 - 9:52
شناسه : 2001
بازدید 481
25

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محسن طاهری شامگاه دوشنبه در مراسم جشن شکرانه وحدت در محوطه برج قابوس گنبدکاووس اظهار کرد: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد با یک همدلی و اتحاد و حضور حداکثری پای صندوق رای حاضر شده و از هم مهمتر به کاندید منتخب رای دادند. وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محسن طاهری شامگاه دوشنبه در مراسم جشن شکرانه وحدت در محوطه برج قابوس گنبدکاووس اظهار کرد: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد با یک همدلی و اتحاد و حضور حداکثری پای صندوق رای حاضر شده و از هم مهمتر به کاندید منتخب رای دادند.
وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیانگر نزدیک شدن دل‌ها و اتحاد بیشتر اقوام و مذاهب مختلف در کشور و استان گلستان بود.

رئیس جمهور منتخب مردم رئیس جمهور همه مردمی که به وی رای داده و یا ندادند است
مدیر مدرسه حوزه علیمه امام صادق (ع) گرگان با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب مردم رئیس جمهور همه مردمی که به وی رای داده و یا ندادند است، گفت: رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه سلایق و اقوام گوناگون  و چه افرادی که به وی رای دادند و یا رای ندادند و حتی به دلائلی پای صندوق رای حاضر نشدند است.
وی با اشاره به حضور ۵۰ درصد واجدین شرایط در پای صندوق‌های رای بیان کرد: با وجود شیوع بیماری کرونا و تبلیغات سنگین دشمن مبنی بر عدم حضور مردم در پای صندوق رای و همچنین شرایط سخت اقتصادی، حضور ۵۰ درصدی واجدین شرایط در انتخابات نماد انقلاب‌گری مردم بوده و سبب امید ملت‌های مسلمان جهان و منطقه شدند.
طاهری ابراز کرد: مردم خوب ایران با نصب عین قرار دادن «سردار سلیمانی» به نماد مکتب حاج قاسم رای دادند زیرا وی ویژگی‌هایی مانند اخلاص، ولایتمداری، پاکدستی، ساده‌زیستی و غیره را دارد.
وی ادامه داد: امید داریم با تشکیل دولت جدید مشکلات مردم در حداقل زمان ممکن کاهش یافته و اعتماد مردم نسبت به دولت تقویت شده تا در چهار سال آینده شاهد مشارکت بیشتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری باشیم.
* امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر: مردم اهل‌سنت همچنان حامی ولایت فقیه و دولت جدید خواهند بود
امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر در این مراسم اظهار کرد: مردم اهل سنت در زمان جنگ تحمیلی در کنار برادران اهل تشیع از مرزهای کشورمان دفاع کرده و در استان گلستان حدود ۶۰۰ شهید را تقدیم انقلاب و آرمان‌های نظام جمهورری اسلامی کردند.
وی تصریح کرد: ما مردم اهل سنت  از ابتدای انقلاب اسلامی پیرو ولی امر خود بودیم و امروز نیز همچنان حامی ولی فقیه و دولت جدید خواهیم بود.
آخوند ابوبکر خوجملی گفت: مردم ایران اسلامی از همه اقوام و مذاهب با اتحاد و همدلی بی‌نظیر پای صندوق رای حاضر شده و با انتخاب اصلح خود بار دیگر پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.
وی بیان کرد: همچنان که مردم اقوام و مذاهب مختلف به آقای رئیسی رای دادند امید داریم وی نیز در اداره کشور از همه اقوام و قومیت‌ها استفاده کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.