حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
رئیس‌جمهور در انتصاب مدیران انقلابی تعجیل کند
03 مارس 2022 - 9:10
شناسه : 3511
بازدید 479
22

مسئول حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) شهرستان گرگان از رئیس‌جمهور مردمی و ولایی ایران خواست تا در انتصابات مدیران انقلابی تعجیل کند. حجت‌الاسلام  والمسلمین سیدمحسن طاهری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: رئیس‌جمهور باید نگاه ویژه‌ای به استان گلستان داشته باشد و در انتصابات مدیران انقلابی و جهادی […]

ارسال توسط : منبع : فارس
پ
پ

مسئول حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) شهرستان گرگان از رئیس‌جمهور مردمی و ولایی ایران خواست تا در انتصابات مدیران انقلابی تعجیل کند.

حجت‌الاسلام  والمسلمین سیدمحسن طاهری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: رئیس‌جمهور باید نگاه ویژه‌ای به استان گلستان داشته باشد و در انتصابات مدیران انقلابی و جهادی تعجیل کند تا شاهد برکات فراوانی برای ورود رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی در گلستان باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت کشور یک وضعیت نابه‌سامانی است، تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید نگاه ویژه‌ای به استان گلستان داشته باشد.

* بسترهای پیشرفت اقتصادی در استان گلستان فراهم است

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان ابراز کرد: متاسفانه با وجود ظرفیت‌های بی‌نظیری که در استان گلستان شاهد هستیم این استان باید بتواند در زمینه اقتصادی پیشرفت کند و حتی با این ظرفیت کم‌نظیر بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع کند.

طاهری با بیان اینکه گلستان گرفتار مشکلات اقتصادی است، اظهار کرد: متاسفانه اکنون شاهد این هستیم که استان گلستان گرفتار مشکلات اقتصادی است و جزو محروم‌ترین استان‌ها در کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسترهای پیشرفت اقتصادی در استان گلستان فراهم است، خاطرنشان کرد: استان گلستان از نعمات بسیار زیادی همچون دریا، کوه، جنگل و زمین‌های وسیع حاصلخیزی بهره‌مند است و همچنین گلستان یک استان مرزی به شمار می‌رود که اهمیت بسیار زیادی در زمینه صادرات محسوب می‌شود.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان تصریح کرد: استان گلستان رنگین‌کمان اقوام است و با تنوع قومیتی و مذهبی می‌تواند زمینه پیشرفت اقتصادی را در این استان فراهم کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.