حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۴ فروردین , ۱۴۰۳ 14 رمضان 1445 Saturday, 23 March , 2024 ساعت ×
حرکت تروریستی حرم رضوی عقبه جریان فکری تکفیری را رسوا کرد
10 آوریل 2022 - 19:29
شناسه : 3787
بازدید 467
11
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان:

جریان های تکفیری در جهان اسلام عقبه فکری دارد و عده ای در داخل خود را رسوا می کنند و با مطالبی که در فضای مجازی می نویسند همگرایی خود را با این جریان نشان می دهند. دکتر سید علی طاهری در گفتگو با گلستان ما ضمن محکوم کردن حرکت تروریستی و تکفیری در حرم […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

جریان های تکفیری در جهان اسلام عقبه فکری دارد و عده ای در داخل خود را رسوا می کنند و با مطالبی که در فضای مجازی می نویسند همگرایی خود را با این جریان نشان می دهند.

دکتر سید علی طاهری در گفتگو با گلستان ما ضمن محکوم کردن حرکت تروریستی و تکفیری در حرم مطهر رضوی و شهادت دو طلبه جهادی گفت: از ابتدای شکل گیری حرکت تکفیری هدفشان بدنام کردن اسلام ناب محمدی است و انقلاب اسلامی در راس اسلام و مقاومت حرکت می کند و دشمنان این مسیر را مورد هدف قرار دادند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان  ادامه داد: تکفیری ها با ایران اسلامی مشکل دارند و با هر کسی چه شیعه و سنی که در این مسیر ایستاده مقاومت می کنند و نتیجه عکس خواهند گرفت.

طاهری بیان کرد: امروز یک حرکت بزرگی در جهان اسلام در برابر تکفیری شکل گرفته و امت اسلام را مقاوم طرح می کند.

وی افزود: جریان های تکفیری در جهان اسلام عقبه فکری دارد و عده ای در داخل خود را رسوا می کنند و با مطالبی که در فضای مجازی می نویسند همگرایی خود را با این جریان نشان می دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: چنین اتفاقات و شهادت طلبی هایی باعث رسوایی بیشتر این افراد خواهد شد و نشان می دهد که چه کسانی از گروه های تکفیری حمایت می کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.