حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
تفرقه پاشنه آشیل نا کار آمدی برای مدیریت استان گلستان
04 سپتامبر 2021 - 8:00
شناسه : 2480
بازدید 666
18

شرایط حساس جامعه و مشکلات شکننده در انسجام مردمی به خاطر بیکاری وسختی معیشت، خصوصا برای محرومین جامعه که جزء ولی نعمتان و مدافع حقیقی انقلاب اند از یک سو و دامنه گسترده توطئه های استکباری ونقشه شوم مثلث عربی، صهیونیزم بین الملل و امریکا در منطقه به منظور تضعیف جبهه مقاومت با هدف شکستن […]

ارسال توسط : نویسنده : علی منصوری - روزنامه نگار و تحلیل گر مسائل سیاسی منبع : گلستان ما
پ
پ

شرایط حساس جامعه و مشکلات شکننده در انسجام مردمی به خاطر بیکاری وسختی معیشت، خصوصا برای محرومین جامعه که جزء ولی نعمتان و مدافع حقیقی انقلاب اند از یک سو و دامنه گسترده توطئه های استکباری ونقشه شوم مثلث عربی، صهیونیزم بین الملل و امریکا در منطقه به منظور تضعیف جبهه مقاومت با هدف شکستن ام القرای مسلمین یعنی ایران اسلامی از سوی دیگر ؛ مستلزم آینده نگری و نقشه راه برای کار آمدی دولت مردمی آیت ا… رئیسی را دو چندان می نماید.

اینک که در مرحله گام دوم انقلاب قرار داریم وبا روی کار آمدن دولت مردمی امید به آینده در قلوب خانواده های شهداء ومردم روشن گردیده است.

ضرورت بیان چند نکته همه نیروهای انقلابی لازم به نظر می رسد:

۱- انتصاب مدیر ارشد استانی جوان با تجربه و انقلابی با روحیه جهادی و بصیر و معتقد به اصل «ما میتوانیم»؛ قطعا مسبب پیشرفت استان در همه‌ی عرصه‌ها به رغم همه ی مشکلات طاقت فرسا خواهد شد.

۲- توجه نیروهای دلسوز و کنشگر انقلابی، در عرصه سیاسی را به اثرات تخریبی تفرقه بعد از پیروزی انقلاب جلب می کنم که چگونه منفعت طلبان بی بصیرت دستمایه دشمنان خارجی و داخلی قرار گرفتند و بلایی که بنی صدر و افراد ساده لوح داخلی طرفدار انقلاب بر سر این انقلاب آوردند که اگر تدبیر امام عظیم الشان انقلاب اسلامی نبود، آن همه مصائب می توانست انقلاب را زمین گیر کند.

و اذعان باید داشت که همان تفرقه و دو قطبی شدن نیروهای اولیه انقلاب باعث حضور نفوذی های وابسته به تفکر غرب در بدنه اجرایی کشور گردید، بگونه ای که علاوه بر گره زدن سیاست خارجی به کدخدا، زمینه را برای چپاولگری بیت المال و غارت ذخائر ارزی برای انسان های سالوس فراهم نماید.

۳-عدم توجه به تربیت نیروی جوان طراز انقلاب برای اداره کشور و تداوم راه انقلاب اسلامی و عدم تربیت نیروی انقلابی و نخبه پروری در سطح مدیریت کلان کشوری وضعیت را بگونه ای ساخته که هنوز بدنبال مدیران گذشته ایم، غافل از اینکه نیروهای مدیریت گذشته باید در هیات های اندیشه ورز در کنار نیروهای جوان قرار گرفته و از تجربه گرانسنگ آنان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده شود.

۴– استان گلستان با داشتن توان و ظرفیت بلا ی مادی و معنوی نیروی انسانی و قومیتی و فراهم بودن زمینه ارتقاء کشاورزی و صنایع تبدیلی و دام پروری و صنایع دستی وده ها ظرفیت بومی دیگر بستر رشد برای استان فراهم است اما متاسفانه بدلیل منفت طلبی عده ای در بخش سیاسی؛ در این ۴۰ سال شاهد کمترین رشد اقتصادی نسبت به سایر استانها در گلستان بودیم.

ضروری است که کنشگران سیاسی؛ فضا را با بهره مندی از نخبگان جوان بدور از هاله سیاسی گروه خاص برای جوانان انقلابی فراهم نمایند و از با من بودن ها و با من نبودن ها پرهیز شود.

۵-فضای انتقاد سازنده برای مدیران آتی با مدد رسانه های انقلابی فراهم گردد تا کج روی های مدیریتی بسته شده و با ایجاد شفاف سازی زمینه رشد و بالندگی در دولت مردمی قابل فهم گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.